Anbefalt Anmeldelser Stort og smått Underholdning

Bok og filmanmeldelser uke 23

Den 13 fortellingen: Denne fortellingen

Den 13 fortellingen er en ganske creepy bok. Boken handler om en dame som heter Margaret Lea som for i oppdrag om og skrive en biografi om den mystiske verdenskjente forfatteren Vida Winter. Ingen vet noe om fortiden til Wida Winter den er helt utelukket og det er ingen informasjon. Vida Winter har blitt intervjuet mange ganger. Mange jornalister har prøvd og presse sannheten ut av henne. Men det har aldri blitt noe velykket. Vida er en mester på og finne opp fortellinger, alt bare ramler ut av hodet hennes. Nye fortellinger som blir gitt til nye jornalister med de samme spørsmålene. Sannheten kommer ingen nær. Men Vida Winter begyner og bli eldre og vil gi fortellingen sin til menneskeheten, selv hvor vanskelig det er. Boka gir meg gåsehud  den er virkelig nifs. Stemmningen i boka er  nifs og mørk og den får meg til og skjelve.  Denne boka er enn veldig bra bok. Den passer for folk som liker krim og romansse, mysterier og creepy tvillinger. Jeg gir denne boka en sterk 5

Love Happpens:

Love Happens er en fantastisk film om kjærlighet, filmen er trist og nydelig på en gang. Filmen handler om en mann som har mista kona si en bilulyke. Men han trøster sorgene sine med og lage en bok om hvordan og bli kvitt sorgen sin. Boka blir en besteseller i hele U.S.A. Mens mannen er på en turne med boka si, møter han en kvinne som han blir forelska i med en gang. Denne kvinnen får mannen til og tenke om sine løgner i den boka han har laget. Og vi får og vite at sorgene til mannen ikke er over. Denne filmen anbefaler jeg sterkt og jeg gir den en en 4.

Laget av Solveig og Eline 8F